انیس

شعرهای من !

انیس

شعرهای من !

پیوندهای روزانه

قدر و تقدیرش ز نو تزیین نما

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ



ای خدای مهربان چاره ساز
در دل بیچاره ام نوری بساز

من نگویم بنده خوب تو ام
عاشق تو یا که محبوب تو ام

این صفاتِ زشت ، در پرونده ام
کرده هم بیچاره هم شرمنده ام

گاهِ خشم و گاهِ شهوت ، گاهِ درد
زندگی و اتفاقِ گرم و سرد

من فراموشت نمودم ای خدا
سرزنش ها گر کنی باشد روا

این گناهانی که از من دیده ای
هم عطایم بر لقاء بخشیده ای

من همی گویم سزایم آتش است
ابتدا و انتهایم آتش است

لیک ربّاه ، خالقِ کون و مکان
روشنی بخشِ زمین و آسمان

این همه دانی و خلقت کرده ای
آفرینش را تو خیری دیده ای

گر که پیدایش نمودی این چنین
حتم دارم که مرجِّح دارد این

نورِ خیرت را بدین دل بازتاب
نیکیِ دیرین خود را سر متاب

سخت محتاجِ نگاهی دیگرم
تا که پُر گردد ز یُمنش باورم

روح سرد خفته را بیدار کن
راه خورشید لقاء هموار کن

وزنه "سجّاد" را سنگین نما
قدر و تقدیرش زنو تزیین نما

نظرات  (۲)

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۲ ز.الحسینی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بزرگوار
شعرتان پر محتوا و زیباست
ان شاءالله موفق باشید
پاسخ:
عرض سلام و احترام

ممنون

شما هم موفق و سربلند باشید
بسیار زیبا...
پاسخ:
خیلی ممنون
از این که سر زدید تشکر می کنم
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی