انیس

شعرهای من !

انیس

شعرهای من !

پیوندهای روزانه

جوان ترین سفینه امامت

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

السلام علیک یا جواد الائمه علیه السلام


دریای پر تلاطم سخاوت

طلوع علم و دانش از صَباوت


تجلّی درایت و کرامت

جوان ترین سفینه امامت


سرشته ذات تو ز نور عصمت

کلام تو پر از شکوه حکمت


ای نهمین ستاره هدایت

مسیر حق ز مبدأ تا نهایت


امامی و تو مظهر عنایت

جوادی و همه شدند گدایت

شنیده ام ز غربت سرایت

که همسرت نموده هم جنایت


رسیده بر دو گوشم آن ندایت

دلم گرفته در غم عزایت


کبوتران خسته هم فدایت

که بال و پر گشوده اند برایت


چه تر شده دو دیده در هوایت

فقیرم و نیاز من دعایت

نظرات  (۱)

سلام ما به رخ انور امام جواد
درود ما، به تن اطهر امام جواد
غریب بود و غریبانه جان سپرد و نبود
کسى به وادى غم، یاور امام جواد

 

سلام و عرض احترام

انشالله به دست مبارک جوانترین امام شیعیان مشکل تمام جوانان ممکلت حل بشه

خدا که به شما توفیق شعر گفتن  عطا کرده ، بنده گناهکار همچون من رو هم در این لحظه ها دعا کنید

پاسخ:
عرض سلام و احترام
خداوند به شما هم عنایت کند ان شاء الله و مشکلات همه از جمله حضرت عالی را حل کند به برکت امام جواد علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی