انیس

شعرهای من !

انیس

شعرهای من !

پیوندهای روزانه

شوق زیارت

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا


دلم می خواست من هم در زیارت، کنار کفترایت پر بگیرم

غریبانه کنار حوض صحنت، نوای یا رضا از سر بگیرم

 

دلم می خواست من هم عارفانه، سبوی عشق را سر می کشیدم

به آن بالی که دادی زائران را، به دور قبر تو پر می کشیدم


نظرات  (۱)

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۰ زائر اربعین.... ع.پ.ا
دلم می خواست من هم در زیارت، کنار کفترایت پر بگیرم

برگرفته شده از aniss.blog.ir
پاسخ:
ممنون که سر زدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی