انیس

شعرهای من !

انیس

شعرهای من !

پیوندهای روزانه

نگرانی بعد از رمضان

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

ماه رمضان رفت ولی من نگرانم
از آتش عشقی که فتاده است به جانم

من گر نتوانم که در این بزم بمانم
یا جام بلایی ببرد امن و امانم

یا سرد شود ذائقه عشق چشانم
یا زرد شود رویش سبزی که در آنم

من گر نتوانم به سر انجام رسانم
آتش بزند آتش هِجرت دو جهانم

یا باز کند از سر کوی تو نشانم
یا شهره آفاق کند سوز نهانم

یا تیره کند باز همه روح و روانم
یا داغ زند بر دل بیچاره گمانم

پس من نگرانم نگرانم نگرانم
از آتش عشقی که فتاده است به جانم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴

نظرات  (۱)

سلام

شعر زیبایی هست

انشالله خداوند به همه سلامتی و طول عمر عنایت فرماید، تا رمضان سال آینده رو هم درک کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی