انیس

شعرهای من !

انیس

شعرهای من !

پیوندهای روزانه

ولادت امام حسن عسکری علیه السلام

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ


میلاد با سعادت یازدهمین اختر تابناک ، امام حسن عسکری علیه السلام مبارک باد


امام عسکری جانم فدایت
به قربان نگاه با حیایت

چو هستی تو به پاکی، اوجِ انسان
شدم اینک اسیر و مبتلایت

اگر سازم اگر سوزم در این بین
به جانت که نسازم من رهایت

چو تاریک است قلبم از بدی ها
تو روشن ساز از نورِ هدایت


ز بحر دانشت بنما نمایان
اَلا ای معدن علم و درایت

ز گمراهی نجاتم ده اماما !
تو ایی درمان جهلِ بی نهایت

به دل دارم همانا آرزویی
ببینم آن نگاه با صفایت

گهی که یار را هجران سر آید
ظهورش را دهد مژده صدایت

اگر خورشید را گیرم در آغوش
به یُمنت بودو آن نورِ ولایت

چه شادم من از این فرخنده میلاد
که قسمت بوده دنیا را لقایت

تو می دانی که سجادت فقیر است
قبولش کن اگر گفته ثنایت

93/11/9

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی