انیس

شعرهای من !

انیس

شعرهای من !

پیوندهای روزانه

اربعین حسینی

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین


باز دل تنگ هوایش گشته ام
تشنه صافی صفایش(1) گشته ام

باز هم شوق رسیدن دارمش
شوق دیدن یا شنیدن دارمش

باز هم راهی شوم من سوی او
سوی آن شاه نجف آن آبرو

باز آسایم کنارش من دمی
تا که سازم زخم ها را مرهمی

باز من از کوی او گردم جدا
تا که رو آرم به سوی کربلا

باز هم من با قدم های عُرات(2)
می روم پای پیاده تا فرات

باز می آید صدای کربلا
در دو گوشم نی نوای نینوا

باز گردم من فدایی حسین
تشنه جام رهایی حسین

باز گردم من رها از جسم و جان
تا که گردم خاک پای عارفان

باز من از این جهان پرّان شوم
آن چه باید آن شوم پس آن شوم

باز گردم من به اصل خویشتن
تا نباشد جز خدای جان و تن



5-9-93 قبل از سفر کربلا برای اربعین حسینی علیه السلام

پی نوشت:
1.
مقام صافی صفای یمانی که گویند از یاران حضرت بوده است و در غرب شهر نجف ، محل ورود به آن شهر مقدس است.
2.
عریان و برهنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی