انیس

شعرهای من !

انیس

شعرهای من !

پیوندهای روزانه

شهادت امام رضا علیه السلام

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ

السلام علیک یا امام الرئوف علی بن موسی الرضا


دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ
ضریحت را گرفته باز در چنگ

که ای ضامن بیا شو ضامن من
که سازم پاک، دل را از همه رنگ

کنون که غرق اشک و آه گشتم
دلم پر گشته از غوغا و از جنگ

بیا و مهربانی کن، اماما
که سازم بال و پرها را هماهنگ

از این ویرانه خانه، گردم آزاد
کنم سوی عزیزان، رفتن آهنگ

کنار پاکبازانی که بی شک
به همت سخت تر هستند از سنگ

همانان که در این دنیای فانی
نمودند زندگی را پاک از ننگ

کنار حضرت صاحب به یک صف
به فرمانش همیشه گوش بر زنگ

امروز غروب روز شهادت امام رضا علیه السلام (1/10/93) خیلی دلم می خواست کنار مضجع شریف امام رضا علیه السلام باشم اما متأسفانه لیاقت و توفیق نداشتم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی